ANVELOPE VARA CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 6

PremiumContact 6 inlocuieste atat PremiumContact 5, cat si SportContact 5, unind confortul si eficienta gamei PremiumContact, cu performanta ridicata, precizia directiei si aderenta SportContact. PremiumContact 6 ofera cu adevarat toate caracteristicile de manipulare sportive ale SportContact 5, imbunatatind in acelasi timp confortul, zgomotul si eficienta de pe PremiumContact 5.

Caracteristici CONTINENTAL PremiumContact 6

Caracteristici CONTINENTAL PremiumContact 6

  • Siguranta germana proiectata pentru orice situatie.
  • Pastrati controlul cu tehnologia Continental Macroblock.
  • Bucurati-va de o conducere confortabila datorita designului imbunatatit.

Tehnologii folosite pentru CONTINENTAL PremiumContact 6

Tehnologia ContiSeal

Este o tehnologie dezvoltata de Continental pentru etansarea benzii de rulare deteriorate. In caz de patrundere de obiecte straine, cum ar fi cuie, nu este nevoie de schimbari imediate ale anvelopei la marginea drumului, iar gaurile raman sigilate chiar daca obiectul perforant se deplaseaza. ContiSeal™ este un strat de etansant lipicios, vascos. Se aplica pe interiorul anvelopei in zona benzii de rulare. ContiSeal ™ sigileaza 80% din toate perforarile anvelopelor. Anvelopele ContiSeal ™ sunt marcate cu un simbol pe perete si sunt compatibile cu toate jantele disponibile in mod obisnuit.

Tehnologia ContiSilent

Este o tehnologie de reducere a zgomotului anvelopelor dezvoltata de Continental. Este proiectata pentru a reduce zgomotul interior pe toate tipurile de drum. Anvelopele ContiSilent ™ sunt echipate cu un amortizor interior pentru anvelope, o spuma poliuretanica, atasata de adeziv pe partea interioara a suprafetei de rulare. Indiferent de temperatura, structura spumei ramane intacta. ContiSilent ™ ajuta la reducerea zgomotului interior al vehiculului pana la 9 dB (A), in functie de tipul vehiculului, viteza acestuia si suprafata drumului.

Tehnologia SSR

Sistemul SSR este o tehnologie runflat dezvoltata de Continental in special pentru anvelopele cu sectiune joasa, care pastreaza in continuare anvelopele compatibile cu toate jantele standard. Principiul SSR se bazeaza pe un perete lateral intarit autoportant. In cazul unei perforari, acest lucru impiedica strivirea peretelui lateral intre janta si sosea, iar anvelopa sa alunece de pe janta, ceea ce face ca o anvelopa de rezerva sa nu mai fie necesara in mod obligatoriu. A nu fi nevoie sa transportati o anvelopa de rezerva inseamna o reducere a greutatii, ceea ce imbunatateste consumul de combustibil. De asemenea, adauga pana la 80 de litri de spatiu liber in portbagaj.

Stoc online disponibil de peste un milion de anvelope